1 Descripció dels serveis:
Aquest lloc web ha estat creat i és gestionat per Guies Turisme Servei (G.T.S.). Guies Turisme Servei actua com a intermediari entre els proveïdors de serveis (hotels, apartaments, serveis turístics, organitzadors d'espectacles...) i els usuaris, per tal d'oferir a aquests últims la possibilitat de cercar i realitzar en línia les seves reserves d'hotel, apartaments i altres serveis turístics en el Principat d'Andorra.
2 Confidencialitat de la informació:
Guies Turisme Servei segueix un codi d'ètica exigent i es compromet a respectar la seva privacitat. Les dades personals dels usuaris estan destinats exclusivament a la preparació dels seus bons de reserves realitzades en aquest lloc web. Segons la normativa vigent, tots els arxius es declaren a l'Agència Andorrana de Protecció de Dades (registre número APD-2008-000146).
3 Procediment de la seva reserva:
La seva reserva serà validada i tramitada un cop hagi completat els següents passos:
• Un cop feta la sol·licitud per al servei que desitja (hotel, apartament, servei turístic, espectacle...), apareixerà en pantalla el detall i el preu total de la seva comanda.
• A continuació, podrà confirmar la seva petició. Per a això, haurà de completar el formulari, introduint les seves dades personals. És molt imporant que el seu correu e-mail sigui vàlid i estigui correctament escrit, ja que el seu bo de confirmació de reserva li serà enviat a aquesta adreça e-mail. Guies Turisme Servei no es fa responsable de la NO recepció de la seva reserva en cas de no introduir les seves dades personals correctament.
• Per acabar el procediment de la seva reserva, i perquè aquesta sigui validada, haurà de realitzar el pagament on-line d'el total de l'import (o parcial el 25% per algunes reserves fetes amb una antelació de més de 45 dies).
• Un cop el pagament estigui acceptat i confirmat per la seva entitat bancària, rebrà un rebut provisional en el seu correu electrònic. Més endavant, li serà enviat el seu Bo de Reserva difinitiu, que haurà d'imprimir i presentar el dia de la seva arribada a l'hotel, apartament, servei, espectacle...
Totes les reserves han de ser abonades en la seva totalitat abans de l'arribada a l'establiment escollit, sense excepció. En el cas d'aquelles reserves fetes amb més de 45 dies d'antelació, se'ls enviarà un segon pagament, corresponent al 75% de la quantitat pendent, 30 dies abans de la data d'arribada a l'hotel.
4 Tarifes i preus:
Les tarifes i preus que figuren al lloc web són proporcionats directament pels mateixos hotels i prestadors de serveis. A diferència d'altres empreses, andorramania.com no afegeix cap suplement als preus oficials.
Els preus indicats són vàlids en el moment de realitzar la reserva. Qualsevol eventual promoció d'última hora no dóna dret a cap reemborsament o compensació sobre les reserves realitzades amb anterioritat.
Nens: cada prestador de servei especifica la tarifa reduïda per als nens, segons unes edats indicades. És responsabilitat del client no equivocar-se en el moment de la petició de la seva reserva. Per exemple: si 2 Adults van acompanyats d'un nen de 14 anys i la tarifa "nen" és aplicable de 3 a 11 anys, el nen de 14 anys haurà de pagar la tarifa d'adult, de manera que la reserva s'ha de fer per a 3 adults. En el cas que el nen tingués 2 anys, la reserva s'ha de fer per a 2 adults i indicar a "observacions" que aniran amb un nen de 2 anys (1 hab. Doble + 1 bressol de nadó).
Dinars i sopars als hotels: les begudes, cafès i extres no estan inclosos en el preu de mitja pensió i pensió completa, llevat que s'especifiqui el contrari.
Alguns hotels (indicats al web) cobren in situ un suplement obligatori corresponent als dinars o sopars d'aquells nens per a qui l'allotjament és gratuït.
Els errors en l'edat dels nens són responsabilitat exclusiva de el client i no poden donar lloc a cap reemborsament.
Els extres i els serveis (pàrquing, piscina, sauna, spa, begudes, minibar, telèfon, etc.) s'han de pagar al mateix hotel, excepte quan s'indiqui explícitament al web que aquests estan inclosos en el preu.
5 Disponibilitat de les habitacions:
Les habitacions estan disponibles a partir de les 14:30h o 15:00h del dia de la seva arribada i han de quedar lliures abans del migdia del dia de sortida, llevat que l'hotel indiqui el contrari. En cas de ser desocupades més tard de les 12:00h, l'hotel podrà facturar 1 nit addicional.
6 responsabilitat limitada:
El lloc web andorramania ha estat creat amb la màxima cura. Els nostres serveis es basen en la informació oferta pels mateixos hotels i establiments. El web ofereix fotografies i descripcions per reflectir el millor estat dels serveis oferts, però no són fotografies vinculants. No som responsables dels errors o inexactituds de la informació proporcionada pels mateixos establiments. És responsabilitat de client fer aquesta verificació.
7 Modificació i cancel·lació de les reserves:
Qualsevol sol·licitud de cancel·lació o modificació s'ha d'enviar a Guies Turisme Servei per correu electrònic, qui tramitarà la seva sol·licitud.
Les condicions de cancel·lació varien en funció de l'hotel i de la temporada. Pregunti per la política de cancel·lació abans de realitzar la reserva a gts[@]gts.ad
En temporada d'hivern (de l'01/12 al 30/04) i com a norma general, els costos solen ser els següents (variables segons els hotels i apartaments):
• Sigui quina sigui la data de la cancel·lació, les despeses administratives mínimes no seran inferiors al 15% del total de la reserva.
• + de 45 dies abans del dia d'arribad: només es cobrarà el 15% del total de la reserva en concepte de despeses administratives
• Entre 45 i 21 dies abans del dia d'arribada: es cobrarà el 25% del total de la reserva
• Entre 20 i 8 dies abans del dia d'arribada: es cobrarà el 50% del total de la reserva
• Entre 7 i 1 dies abans del dia d'arribada: es cobrarà el 100% del total de la reserva
• Cas especial de les celebracions de cap d'any: en cas de cancel·lació 2 setmanes abans de la data d'arribada, no es pot realitzar cap tipus de reemborsament
• És responsabilitat de el client contractar una assegurança de cancel·lació de viatges, si ho desitja.
• En qualsevol cas, els no-shows no donen dret a cap tipus de reemborsament. Es consideren reserves no-shows aquelles en què el client no notifica i no es presenta a l'hotel el dia de la seva arribada, o bé quan el client notifica la no arribada el mateix dia sense justificant de força major.
• La neu a les carreteres no constitueix un cas de força major, sempre que el trànsit continuï sent possible amb els equipaments adequats, o en el cas que sigui possible accedir per una ruta alternativa.
• En cas de tancament total dels accessos al Principat, s'oferirà un canvi de dates o un reemborsament. Els costos bancaris i despeses administratives aniran a càrrec de client.
Reserves de forfaits d'esquí i activitats d'hivern (lloguer de material d'esquí, motos de neu, múixing...):
• No es podrà realitzar cap tipus de reemborsament o canvi un cop s'hagi realitzat la reserva i s'hagi enviat el bo de reserva.
• En cas d'incident tècnic (fallada de servidor, error en la transmissió de dades o un altre), la transacció es cancel·larà o reemborsarà immediatament, i la reserva no es tindrà en compte en cap cas.
• Només un tancament total de les pistes o circuits d'activitat per motius meteorològics o de seguretat pot donar dret a un canvi de data.
• Qualsevol sol·licitud de cancel·lació o modificació s'ha de demanar a Guies Turisme Servei (gts [@] gts.ad) almenys 72 hores abans de la data inici del servei o activitat mitjançant correu electrònic o correu postal, qui li remetrà al proveïdor. En cap cas les despeses de cancel·lació podran ser inferiors al 20% del total de la reserva.
En temporada d'estiu (de l'01/05 al 30/11), els costos són els següents (excepte condicions especials de certs hotels):
• Sigui quina sigui la data de la cancel·lació, les despeses administratives mínimes no seran inferiors al 15% del total de la reserva.
• Entre 31 i 15 dies abans del dia d'arribada: es cobrarà el 25% del total de la reserva
• Entre 14 i 8 dies abans del dia d'arribada: es cobrarà el 50% del total de la reserva
• Entre 7 i 1 dies abans del dia d'arribada: es cobrarà el 100% del total de la reserva
• En qualsevol cas, els no-shows no donen dret a cap tipus de reemborsament. Es consideren reserves no-shows aquelles en què el client no notifica i no es presenta a l'hotel el dia de la seva arribada, o bé quan el client notifica la no arribada el mateix dia.
Per evitar els costos bancaris inherents als reemborsaments, es recomana fer un canvi de dates de la reserva. En alguns casos, la quantitat pagada prèviament pot ser utilitzada en forma de "bo obert", vàlid per 3 mesos.
Qualsevol estada interrompuda o escurçada no dóna lloc a cap reemborsament, excepte en casos de força major justificada i documentada, previ acord dels diversos establiments.
Reserves realitzades amb entrades per a espectacles, concerts, Cirque du Soleil...:
• El prepagament és obligatori.
• Les entrades són no modificables i no reemborsables.
• No es pot realitzar cap tipus de reemborsament o canvi en el cas que l'allotjament estigui associat amb entrades per al Cirque du Soleil, espectacles o concerts.
8 Overbooking:
En el cas que es produís un eventual overbooking, s'oferirà un reemborsament immediat al client o bé un allotjament en un establiment de la mateixa categoria i amb serveis similars.
9 Pagament:
Els pagaments es realitzen mitjançant Visa o Mastercard, en TPV Virtual segur del nostre banc (via Redsys).
10 Contacte:
Guies Turisme Servei (G.T.S.) Blauet
BP 72
AD503 Andorra la Vella
Principat d'Andorra
11 Litigis:
Guies Turisme Servei és una empresa registrada al Principat d'Andorra (Registre de Comerç i Indústria: nº 916046 N). En cas de litigi, només els tribunals andorrans són competents.